Unikum blog

Foto Filip Druska Filip Druska Performance Advertising Team Leader

Využívate dáta z e­commerce v reklame na Facebooku?

Využívate všetky možnosti cielenia reklám, ktoré ponúka Facebook? V predchádzajúcom článku sme sa bližšie pozreli na vytváranie custom audiences z webovej stránky. Využívate ale aj e-commerce dáta?

Číst dále
Foto Ondřej Götthans Ondřej Götthans CEO

Rozhodujete se racionálně při práci s PNO?

John Wanamaker (1838-1922), známý americký obchodník, kdysi napsal: „Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don’t know which half.“ Jenže marketing je také o dosahování výsledků, a to ať už finančních, nebo jiných. V online marketingu to platí dvojnásob, u výkonnostního trojnásob. Poměrně snadná měřitelnost výkonnostního marketingu nám usnadňuje rozhodování, jak marketingový rozpočet rozložit co nejefektivněji mezi jednotlivá média. Rozhodujeme se však racionálně?

Číst dále
Foto Peter Kováč Peter Kováč

Web, ktorý vás zbaví byrokracie

Pre spoločnosť Performates, ktorá sa špecializuje na poradenské služby sme vyrobili kompletnú webovú prezentáciu vrátane pôsobivej vizuálnej identity. Na svedomí máme celý front- aj backend webu tejto spoločnosti, kompletný responzívny design a UX, taktiež Performates logo, jeho farby a typografiu.

Číst dále
Foto Peter Kováč Peter Kováč

Naše každoměsíční pýcha: Příprava Chefparade magazín

Každý mesiac vydáva škola varenia Chefparade v spolupráci s nami zhruba 30 stránkový grafický online magazín. Publikovali sme spolu už 12 čísel plných zaujímavého obsahu. Tie boli odoslané viac ako 100-tisíc priaznivcom a sú dostupné na stránke issuu.com/chefparade.

Číst dále
Foto Filip Druska Filip Druska Performance Advertising Team Leader

Udělejte z návštěvníků vašeho webu fanoušky na vašem Facebooku

Přemýšlíte nad akvizicí Facebook fanoušků? Pokud ano, určitě nezapomeňte využít custom
audience, které umožňuje mimo jiné vytvořit custom audience z webové stránky. Díky tomu
dokážete oslovit uživatele, kteří již byli na vašem webu, ale ještě nejsou vašimi fanoušky. Tito
uživatelé již znají váš brand, čili by mělo být pro vás mnohem jednodušší udělat z nich fanoušky.
Nás o tom přesvědčila o 40 % nižší cena za jednoho získaného fanouška jako u reklam cílených
podle zájmů, či jiného cílení.

Číst dále