Unikum blog

Foto Filip Druska Filip Druska Performance Advertising Team Leader

Udělejte z návštěvníků vašeho webu fanoušky na vašem Facebooku

Přemýšlíte nad akvizicí Facebook fanoušků? Pokud ano, určitě nezapomeňte využít custom
audience, které umožňuje mimo jiné vytvořit custom audience z webové stránky. Díky tomu
dokážete oslovit uživatele, kteří již byli na vašem webu, ale ještě nejsou vašimi fanoušky. Tito
uživatelé již znají váš brand, čili by mělo být pro vás mnohem jednodušší udělat z nich fanoušky.
Nás o tom přesvědčila o 40 % nižší cena za jednoho získaného fanouška jako u reklam cílených
podle zájmů, či jiného cílení.

Číst dále
Foto Peter Hajduček Peter Hajduček

Atribučné modely v Google Analytics

Pozeráte si recept na sushi na YouTube a zaujme Vás reklama. Kliknete na ňu a dostanete sa na web Sushi Time. Pozriete si ponuku a odchádzate. Následne si všimnete reklamu na Facebooku a kliknete na ňu. Opäť sa dostávate na Sushi Time. Vytvoríte si účet a chystáte sa nakúpiť. V tom Vás niekto vyruší a odchádzate. Po návrate do Google píšte „sushi praha“, dostávate sa tretí krát na Sushi Time a konečne nakupujete sushi za 1 000 Kč. Z pohľadu Sushi Time – vďačíme za tie tržby reklame na Google, Facebook, alebo YouTube? Koľko percent tržieb by ste priradili ktorému zdroju?

Číst dále
Foto Peter Hajduček Peter Hajduček

Objednávkový systém Baštovy kachničky na míru

Společnost Bašta a spol., S.r.o. provozuje výbornou restauraci U Bansethů a sousedský pivovar Bašta. Rozhodla se naskočit na vlnu online rozvozů a nabízet touto formou svou legendární pečenou kachnu. Za 3 týdny od zadání jsme nafotili kvalitní obrázky, navrhli logo, webovou stránku a naprogramovali na míru připravený rozvozový web.

Číst dále
Foto Peter Hajduček Peter Hajduček

Náročná cesta k dokonalým funkčným prvkom na webe Rizn.sk

Naši klienti sú často prekvapení, keď vidia ako detailne sa venujeme štruktúre, obsahu a jednotlivým prvkom na pripravovanej webovej stránke. Zvykli si na firmy, ktoré vezmú zadanie a doslova ho presunú na web. Bez vlastnej pridanej hodnoty. U nás je to inak. Pri návrhu webovej stránky vznikajú nové služby, nové pohľady na štruktúru produktov, prehodnocujeme určovanie ceny apod. V tomto článku si ukážeme postup tvorby cenníka pre web Rizn.sk.

Číst dále