Vypnout okno

Online marketing Footshop.cz

Představení klienta

V dubnu 2011 jsme rozjeli vlastní internetový obchod Footshop, který je postaven na open source systému PrestaShop. Obchod, který se zaměřuje na prodej fashion street obuvi, jsme spustili v české i slovenské verzi. Během dvou let jsme Footshopu pomohli dostat mezi 5 největších eshopů na obou trzích při stále se zvyšujících se tržbách.

Stanovené cíle

  • Vybudování povědomí o značce a její posilňování.
  • Oslovení cílové skupiny a cílená komunikace s ní.
  • Zvyšování relevantní návštěvnosti webových stránek.
  • Propojení značky Footshop se správným obsahem.
  • Zvyšování tržeb za pomoci budování zákaznické věrnosti

Jak jsme toho dosáhli?

Líbí se Vám tato případová studie?Vyjádřete to přes sociální sítě. Děkujeme!

Kontaktujte nás!