Unikum blog

Je čas se připravit na vánoční copy!

Po roce Vánoce, Vánoce, přicházejí… Ano, je to tak. Pobrukujeme si koledy a nezbláznili jsme se. Máme začátek září a ač se zdá, že je klid, již brzy začnou regály supermarketů zdobit čokoládové kolekce se symboly ozdobených stromků, sněhuláků a dárečků. Zaměstnanci v těchto dnech pilně oprašují výzdobu, kontrolují, zdali andělíčci troubící slevy mají pevně přilepená svá křídla a přebalují atrapy dárků do barev letošních Vánoc. Proč to dělají? Sezónní akce musí vyniknout, lišit se! A kdo není připravený, až to začne… Znáte to, kdo chvíli stál, již stojí opodál. A se svými texty byste na to neměli zapomínat.

Tak významná událost si zaslouží vyniknout nad vším. Speciální vánoční grafika v pozadí, ikonky, blikající tlačítka. Nebojte se si s tím vyhrát, Vánoce jsou přeci veselá věc. V konkurenci, jaká dnes panuje na těch internetech, se nebojte vynikat. Tím to ale nekončí. Začíná. Veselá grafika musí mít bezvadné a jedinečné texty, protože jinak to je jako Vánoce bez reklamy na Kofolu. Úplně o ničem.

Spousta webů má na vánoční svátky připravenou speciální vstupní stránku. A ruku na srdce, jak moc ji každoročně upravujete vy? Jak se připravujete na dobu, kdy vaši potenciální zákazníci nehodlají šetřit na svých nákupech? Někteří pouze přepíší stránku na aktuální rok a je vymalováno. Jsou spokojení, protože i tak budou mít vyšší zisky než obvykle. Ale ne, ne! Včasná příprava a spuštění přináší ten pravý přínos těchto dní. Oslovte lidi včas, a tak nějak svátečně. Doslova!

xmas_cms_fs

Vánoční landing page našeho klienta Footshop z roku 2017.

Přizpůsobte svůj obsah potřebám všech Ježíšků, kteří u vás chtějí nakoupit. Pobavte je, darujte jim úsměv při procházení vašeho webu. Udělat to dobře kolikrát nestojí ani desetník navíc. Zaměřte se na popisky produktů. Ono je sice dobré vědět, jak nebo z čeho se co vyrobilo, ale proč neříct, komu by takový dárek udělal největší radost? Třeba i obyčejným „Parfém pro maminku.“ Jen si dejte pozor, aby to nebylo u parfému pro malé princezny. Maminka by vám pak mohla vonět jako sladká žvejka. Zkuste si tento rok rozdělit kategorie na produkty, které budou vyhledávat ženy, děti nebo muži a oslovit každou skupinu jinak. A ve vánočním duchu.

Vánoce jsou ohromný byznys nástroj. Pište příběhy, které mají vánoční příchuť, a přilákejte tak své návštěvníky na zajímavé čtení. Sdílejte příspěvky, do kterých zakomponujete své produkty. Už jste třeba slyšeli o vánočním mixéru splněných přání? Fantazírujte. Věřte, že takto přidaná hodnota se vám vyplatí. Můžete získat doporučení i jen tím, že zaujmete slovem. Lidé si rádi přeposílají, co jim padne do oka. Hlavně když se jedná o dárky. Síla okamžité komunikace v dnešní době už pak zařídí své.

Udělejte si v předstihu analýzu klíčových slov s vánočním cejchem. A víte, jaké zboží letos bude žhavější než letní venkovní teploty? Co by se asi tak mohlo letos nejlépe prodávat? Není nad to se podívat do aktuálních trendů, protože máte-li co nabídnout, nabídněte to extra. Přidejte do klíčových textů webu slova týkající se Vánoc. Upravte longtaily, připravte si přepsání meta description a meta titulků. Vánoční, vánoční, ať to všude zní. Nebojte se toho, že by to bylo ohrané. Vánoce jsou silný brand. A přidáte-li do textu trochu lásky, rodiny a přátelství, nemůžete nic pokazit.

Nevíte si rady, jak na to? Je běžné, že podnikatelé nemají čas, aby trávili několik hodin vymýšlením speciálních textů. V takovém případě pro vás máme vyhrazen náš čas. Dejte nám vědět, co potřebujete. My už se postaráme o vaši vánoční atmosféru na webu.