HR okénko, aneb jak zvýšit svoje šance na přijetí do digitální agentury

Vidíte svou budoucnost v digitální agentuře? Zaujala vás pozice online marketingového specialisty nebo už dokonce máte termín pohovoru? Pojďte se s námi v rychlosti podívat na to, jak výběrové řízení probíhá a jak můžete zvýšit své šance na úspěch.

Nejprve si řekněme, co můžete očekávat v případě, že nás zaujmete, a dostanete se tak do hledáčku žhavých kandidátů do jednoho z našich křesel v office. V prvním kroku se s vámi krátce seznámíme v online prostředí, zjistíme, co vás baví, zajímá a v čem jste dobří. Pozor, první dojem nenechávejte náhodě, je pro nás důležitý. Obrázek si děláme na základě CVčka, krátkého motivačního dopisu a pár jednoduchých otázek.

Pozvánka na pohovor? To je pro nás win-win. My se těšíme, že poznáme lidi se stejným zájmem či vášní (a možná budoucí kolegy), a vy jste o kousek blíže vašemu vysněnému zaměstnání.
V 1. kole neočekávejte smlouvu na stole, ale příjemný pohovor, kde si vyzkoušíme, jestli si navzájem sedíme a máme stejná očekávání. Taky ověříme vaše logické schopnosti na testu OSP. Pokud jste nám padli do oka a máme za to, že by spolupráce oboustranně fungovala, pošleme vás do druhého kola, kde se potkáte se svým možná budoucím nadřízeným. Podle pozice buďte připraveni na prověření znalostí a schopností na základě pár úkolů z praxe.

2.kolo na spadnutí a vy jste z něj nervózní, že ani v noci nespíte? Nemějte strach, naši teamleadeři jsou otevření a přátelští lidé, se kterými je radost spolupracovat. Rádi vás poznají a posoudí, jestli jste ti praví kandidáti na naši pozici. Finální vyjádření od nás dostanete do jednoho týdne e-mailem.

A jak že tedy zvýšíte své šance na úspěch?

1.Buďte pečliví

Dejte nám najevo váš zájem tím, že dodržíte naše požadavky. V případě, že chceme CV, neposílejte nám místo toho odkaz na LinkedIn. Poslední větu v inzerátech myslíme vážně, opravdu nám tykejte. Nezapomeňte si po sobě přečíst motivační dopis – pro gramatické chyby není místo.

2.Věnujte čas vašemu CV

Ano, CV je pro nás důležitým podkladem, posílejte nám ho aktuální a s relevantními, pravdivými informacemi. Uveďte vše, co považujete za vhodné, ale buďte schopni odůvodnit, proč by nás právě tyto údaje měli zajímat. Životopis máme nejradši strukturovaný v ideálním rozsahu 1-2 stránky a s fotkou.

3.Prokažte svůj zájem a dovednosti

Máte zájem o juniorskou pozici? Rádi si své juniory zaučíme, ale očekáváme aktivní přístup. Existuje množství certifikátů, které jsou zadarmo, workshopy jsou na denním pořádku a blog si můžete číst u každé druhé digitální agentury.

4.Ptejte se a buďte proaktivní

Pohovor u nás není výslechem, ale spíše interakcí mezi dvěma lidmi na stejné vlně. Proto jsme rádi, když se proaktivně zapojíte a prokážete soutěžního ducha – o tom to přece je, získat nejlepší pozici.

Těšíme se na viděnou!