Unikum blog

Foto Olga Lešnerová Olga Lešnerová PPC Specialist

Exportní strategie | 3 nástroje Google, které Vám napoví

Expanzi do zahraničí jsme se věnovali již v několika příspěvcích. Znáte však bezplatně dostupné online nástroje, které Vám mohou pomoci s prvotní analýzou cílového trhu? Vybrala jsem tři nejzajímavější, které stojí za pozornost.

Číst dále
Foto Petr Gyüre Petr Gyüre PPC Specialist

Jak a proč vůbec cílit na konkurenci?

Pokles míry prokliků, zobrazení, konverzního poměru. To vše se může stát, pokud na váš brand cílí konkurence. Tentokrát jsme se podívali na často opakované a probírané téma Cílení na konkurenci v online prostředí. Jedná se o jemně kontroverzní téma, na jehož výsledek jestli ano nebo ne, se názory rozcházejí.

Číst dále
Foto Mikuláš Patejdl Mikuláš Patejdl PPC Specialist

Marketing Live 2018

10. července uspořádal Google Marketing Live 2018 – každoroční konferenci představující novinky v digitálním marketingu. V rychlosti jsme pro vás shrnuli nejpodstatnější body.

Číst dále
Foto Olga Lešnerová Olga Lešnerová PPC Specialist

Správa zahraničních PPC kampaní | 6 tipů, na co se zaměřit

Rozšířit svůj byznys do zahraničí je díky online marketingu jednodušší než kdy dříve. Kampaně s platbami za proklik (PPC) mohou být rychlým a efektivním způsobem, jak na zahraniční trhy proniknout a oslovit tak nové zákazníky. Jestli nechcete být zklamaní z toho, že Vaše výsledky nejsou takové, jaké jste očekávali, máme tu pár tipů, které Vám […]

Číst dále
Foto Roman Kálecký Roman Kálecký Project Manager

Export do zahraničí | Specifika maďarských zákazníků na příběhu Footshopu

V minulém článku jsem se zaměřil na specifika německých zákazníků. Potenciál ale mají i východní trhy, kde v mnoha segmentech není taková konkurence jako na západě. Na podrobnosti z oblasti fashion a sneakers jsem se ptal Tímei Galóc, specialistky na Maďarsko ze společnosti Footshop, který tam s online marketingem expandoval v roce 2016 a v […]

Číst dále